مقالات

رموز فروش موفق

 

رموز فروش موفق

 

1- خودتان را وقف ایجاد و حفظ روابط بسیار خوب تجاری با تمام مشتری ها و کسانی کنید که احتمال می دهید در آینده از شما خرید کنند .

 

2- برای جلب رضایت و اعتماد مشتری نسبت به کالایی که عرضه می کنید علاوه بر ذکر ضمانت های سازمان از تضمین های شخصی هم استفاده کنید .

 

3- زندگی شما فقط در صورتی بهتر می شود که خودتان بهتر شوید. هر روز برای بهبود مهارت های کلیدی تان قدمی به جلو بردارید .

 

4- راحت طلب نباشید. فقط در صورتی می توانید پیشرفت کنید که آماده باشید تا مشکلات و سختی های امتحان کردن یک ایده جدید را به جان بخرید .

 

5- برای خودتان قاطعانه مشخص کنید چه می خواهید، چرا آن را می خواهید، چه زمانی آن را می خواهید و برای به دست آوردنش حاضرید چه کارهایی انجام دهید .

 

6- هر چیزی را که امروز در زندگی دارید خودتان به دلیل ویژگی هایی که در شخصیت تان داشته اید به سوی خود جذب کرده اید .

 

7- برای رسیدن به حداکثر بهره وری با دقت برنامه ریزی کنید. همیشه انرژی تان را جایی مصرف کنید که بالاترین بازدهی را داشته باشد .

 

8- وقتی می خواهید کالایتان را برای مشتری توصیف کنید، به جای اینکه بگویید چه جور ( چیزی ) است، بگویید چه ( کاربردی ) دارد .

 

9- تمام دلیل هایی را که به خاطر آن می خواهید در حوزه کاری تان جزء موفق ترین افراد باشید لیست کنید. این دلیل ها سوخت موتور موفقیت هستند .

 

10- اراده کنید که یکی از مشهورترین و معتبرترین فروشنده ها در حوزه خودتان بشوید .

 

11- برای آنکه آگاهی خودتان را در کار فروش افزایش دهید، تجربه های کاری تان را مدام مرور کنید و از هر ملاقاتی چیز تازه ای یاد بگیرید .

 

12- به قلمرو فروش خود همان طور نگاه کنید که یک کشاورز به مزرعه حاصلخیز خود نگاه می کند، مزرعه ای که باید بشود هر سال از آن محصول برداشت .

 

13- ابتدا حوزه های کلیدی فعالیت مشتری تان را مشخص کنید و سپس ببینید شما چطور می توانید به او کمک کنید تا در یکی از این حوزه ها عملکرد بهتری داشته باشید .

 

14- سعی نکنید شکست هایتان را توجیه کنید به جای این کار به دنبال چیزهایی باشید که می توانید از هر شکست یاد بگیرید .

 

15- برای ارائه کالا یا خدمات تان طوری برنامه ریزی کنید که بتوانید همه کسانی را که در تصمیم گیری خرید نقشی ایفا می کنند و علائق و سلیقه های مختلف دارند قانع کنید .

 

16- مشتری های تان را دسته بندی کنید و بیشتر روی آنهایی متمرکز شوید که می توانند از آنچه شما می فروشید بیشترین سود را در کمترین زمان به دست آورند .

 

17- برای اینکه بتوانید یک معامله بزرگ را به انجام برسانید باید خودتان را آماده کنید تا با چندین خریدار و تصمیم گیرنده ملاقات کنید. هیچ راه میان بری وجود ندارد .

 

18- سریع و مداوم کار کنید. با زیاد کردن فعالیت تان احتمال موفقیت خود را افزایش دهید .

 

19- تصمیم تان این باشد که هر سال میزان فروش را 26 درصد افزایش دهید این یعنی 5/0 درصد افزایش فروش در هفته و حدودا 2 درصد در ماه، می بینید که هر کسی می تواند این کار را بکند .

 

20- با طرح کردن سئوال خوبی که گفتگو درباره آن به نتیجه یا فایده استفاده از کالا یا خدمات شما منجر شود، ذهن مشتری را به موضوع معامله معطوف کنید .

 

منبع : کتاب کوچک بزرگ رموز فروش موفق/نویسنده برایان تریسی/مترجمین اشرف رحمانی و کورش طارمی

تعداد بازدید کننده : 651